På Plats =)

God morgon!
 
Kom med flyttlasset till Gävle i lördags, och nu inatt har jag sovit första natten i lägenheten. Saga kom igår f.m och vi hade en myspys dag på stan, sen gick hon å jag hem till mig och pulade lite, letade reda på närmsta mataffär, och sen vart det middag hos bubben.
Jag har väldigt svårt att trycka in mitt liv i en sån liten lgh, men jag tycker om den, ser möjligheterna att få den riktigt mysig, och den är
ljus och jag har en stor balkong med stekande morgonsol, hej tokröd Fia :P
 
Var på en arbetsintervju i tisdags med, mitt i city och det vore riktigt skönt om jag fick det. Jobba nära hemmet vore en dröm för en pendlare som mig. Ett fint och fräscht gym har jag blivit medlem på, och ett nytt och fräscht träningsschema som jag och Kenny kör gemensamt, bortsett från vissa övningar som "passar han/mig bättre". Det är kul! Att träna med honom och ha sällskap av någon som mera pushar mig =)
 
Nu ska jag och Saga ut och orientera oss lite i mitt område, på brynäs, och sen möte upp Bubbs på stan. Solen strålar och jag har energi!
 
Gammal bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu