Kalla dagar nu!

Brrrr!
 
HUR skönt var det inte att komma hem nu och dra på sig mjukisbyxor och extra tjocka sockor!? Görskönt, kan jag säga. Fan, går fortfarande runt i tunna tygskor, och jag som e så frusen av mig :-/
Det är svårt att vara sexig den här tiden på året, haha, tror de flesta håller med ;-)
 
Sista skoldagen avklarad för veckan, och för typ 7 veckor framåt. nu är det apl i 4 veckor (praktik) och sen lov. men jag har fått lite jobbnapp både här i gävle och uppsala, så förhoppningsvis byts csn snart ut mot lön ist. Hoppas hoppas!
Gymmet har gått galant den här veckan. Satsar på mycket förbränning och styrka för hela kroppen, ska fixa ett inlägg på den andra bloggen sen tänkte jag. Ska även få Kenny att skriva mer där, det är ju han som har alla användbara tips och knep =)
 
 
Vart med Frankie i rasthagen en sväng nyss och nu värmer jag mig med kaffe och en dubbeljapp :-D Haha, den ska bort sen när jag tar mig till gymmet senare. Men vid en viss tid på kvällarna är det så sjukt mycket folk där, så man får liksom slåss om alla kardiomaskiner och vänta på redskapen. Dock är det många att smygtitta på medans man vilar, och det är alltid kul! 
Håll koll på http://www.nattstad.se/freaksbynature ibland, kan vara kul att ta del av andras träningsvanor och ibland söker jag tips av läsare med, så skriv gärna när det kommer upp :D C ya!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Holm

Choklad är gott tycker jag, å oxsoppa me

2013-11-21 @ 11:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu