För den hälsointresserade!

Hejsan!
 
Jag är nyss hemkommen från ett par lektioner i skolan. Nu ska jag sätta mig med ett mindre roligt arbete, plus plugga för lite prov vi ska ha i veckan.
Längtar verkligen efter ett jobb nu, det gör jag varje gång jag får för mig att börja studera på heltid. Jag är en praktisk människa, vill hellre göra än läsa, men men, det blir väl belöningen sen när allt är klart =)
 
Iaf så ville jag bara ge ett tips på jätte intressant läsning (sån läsning jag faktiskt tycker är roligt ;)), en bok jag fyndade på en second hand butik här i stan: The Body Shops bok om välbefinnande.
Kloka, nyttiga och enligt mig väldigt realistiska tips på hur man kan bygga upp sin kropp, från grunden, inte enbart med hjälp av vikter och konditions träning, och med helt normala medel. Inte en massa hokus pokus recept med ingredienser som kostar skjortan och som man inte ens kan uttala. Bara sunt förnuft :-D Läs den!
 
C ya!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu