Helgens sällskap

Hejsan!
 

Åh det är så underbart att ha en ny dator att skriva på, som väger nada och som inte är fullsmackad med virus så en miljon extra rutor poppar upp hela tiden :D Har en nygammal 12" dell, underbart.
 
Nu är det höstlov för både mig och min lilla tös, och eftersom Kenny ska ha grabbhelg så är jag även hundvakt. Så just nu rymmer min lilla 1:a mig, Saga, hunden Frank, kaninerna Pelle och Nova och råttorna Fläck och Tor. Jag och mitt lilla zoo ;-)
Frank som aldrig träffat ett barn förr tyckte Saga var urläbbig, men nu gosar dom sött i soffan.
Helgen blir lugn, stros på stan, fira "löning" och höstpromenader.
Ska vara lite aktiv med kameran tänkte jag, kul nu att redigera bilder när jag har en normal dator igen. Skolarbete lär jag trycka in med, tyvärr. Lovet består av 4 hemuppgifter som ska redovisas efteråt :-/ 
Men inget sånt i helgen!
 
Mysigt gäng :-)
 

Kommentarer
Postat av: monica

Vilken söt liten familj jag har <3

2013-10-26 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu