Ingen rubrik

Hejsan.
 
Jag är inne på dag 2 av en jätte mega förkylning som har gett mig feber och en masssa snor, mindre kul. Tor (råttan) är oxå sjuk, vi har nog smittat varandra :p Turligt nog så har jag en klippa till pojkvän som kommer och hjälper mig med handling och förser mig med choklad <3
Annars består mina dagar nu av filmtittande och svullande. Däremot så surfar man runt mycket på nätet när man ligger så här, och hittar en massa träningsinspiration, både från daywievs styrketräningsgrupp och sen så är det kul att ta reda på kändisars tränings och matvanor =)
Någon jag alltid beundrat är Cameron Diaz, det har jag nog nämnt tidigare. Men hon har en fantastiskt fin kropp! 
Just nu lever jag ju inte som jag borde, men jag är sjuk, och då får man!
Dock ska det skärpas till de övriga dagarna med gottat. ENDAST helger!
 
Skolan går halvtrögt. Det är för mycket att göra, men jag hänger mig kvar. Ska ut på några veckors praktik sen till jul, och jag har efter massa letande fått en plats jag ser fram emot att vara på. Skybar fullriggaren här i Gävle. Med resturang och konferens och sånt. Det ska bli intressant =)
 
Jag har en lista med "fixa" saker som ska bockas av, dock kostar det mesta pengar, så det får tas pö om pö. Nr 1 är att skaffa en ny dator! En mini pc får det bli, och sen ett extra jobb. Julen närmar sig, och jag har en dotter som förväntar sig klappar, hehe. Det är kul tycker jag, ser fram emot snö, julsånger och apelsinglögg. Jag ska julpyta sönder min lilla lägenhet! En och annan bock och tomte ska jag se till att få in hos Kenny oxå, oavsett protester ;-)
Nu ska jag kura vidare här! C ya
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu