Love The Fall

 
 
Allå!
 

Idag tog jag med Saga till Boulognerskogen, och även om cykelturen dit och runtstrosandet var lika med ett maratonlöp för mig (blir helt slut av att göra ingenting) så var det värt det =)
Säga vad man vill om sommaren och värmen, men det är något speciellt med hösten, som fyller mig med frihetskänslor.
Det är så otroligt vacker där nu, synd att min kamera inte gör bilderna rättvisa.
 
Nu har hon iaf åkt för den här gången. Jag sörjer att jag varit så sjuk hela helgen, men hon har myst med mig här hemma, och på kvällarna har Kenny kommit och vi har lagat god mat och myst i soffan med tända ljus och tv.
Ingen fartfylld, spännande helg vart det, men go och mysig <3
Jag är så tacksam för människorna i mitt liv. Jag är inte beroende av mycket vänner, och ha många att ringa till eller umgås med, tvärtom. Men jag är beroende av att ha ett fåtal personer, som jag älskar, och som ger mig kärlek. HELT ensam skulle jag aldrig kunna stå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu