Mitt Lugn i Kaos

Go Dagens!
 

Nyss inkommen efter en promenad med Saga och frank. Morgonen startade vid 8 men jag serverade de båda lite frukost och försökte få sova lite till, vilket är väldigt svårt med en 13 veckors valp och en försvarslös 6-åring.
Det är svårt att ge dom båda lugn och ro från varandra.
Han busar och biter henne, hon blir ledsen och arg för att han tar hennes leksaker, och när han väl är trött och ska sova så går hon på honom.
 
Igår kväll placerade jag dom i varsit rum, och tog mig ett långt skumbad med vin och tända ljus. Ända sen Saga var liten har det varit min flykt från härj och kaos, hon lärde sig tidigt att badrummet är "min tid" och hon sitter snällt och kollar på film eller pysslar. Mycket behändigt, haha.
 
Nu ska vi fixa till lite och cykla ner på stan tänkte jag, ta en mysfika, kolla butiker och möta upp pojken min som kommer hem. Jag är sjukt shoppingsugen! vill köpa en massa onödigt som är kul att ha men som aldrig används :P Det går dock inte. Julklappar prioriteras först.
 
C ya!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramar <3

2013-10-27 @ 12:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu