Njuter

Sitter i min nya lya, med tända ljus, min dotter, råttor och kaniner och tar ett glas rött till idol. Har flyttat till en mysig etta som är ljus och luftig, till skillnad från hålet jag bodde i innan. Jag har "mellanlandat" hos min fina Kenny i en dryg månad. Med alla mina skor, kläder och grejer har det
varit trångt och stökigt, men vi har hållit god min och klättrat runt i det. Älskar honom ännu mer för att han har stått ut <3 Iaf börjar jag på nytt nu, och det känns mycket lättare nu när jag fått in allt på plats. Nu sitter jag och Saga och gosar, precis som förr :-D Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu