29 April 2014

Sitter på bussen på väg hem till min mamma och min lilla flicka i Tärnsjö,
Medans många tar sig in till stan inför Valborg, så drar jag :-)

Har haft ett långt arbetspass idag och ska tillbaka torsdag morgon för ett till på 10 timmar, i morgon blir det till att titta på Sagas uppträdande med kören och sen lite firande. 
Men hua, vad kallt det har varit idag :-( Helgen och gårdagen var ju så härliga!


Kommer sakna min älskling ända till efter mitt arbetspass sent på torsdag kväll. Efter 1 1/2 år känns det fortfarande kymigt att lämna varandra i flera dagar. Men det är kärlek <3

Kommentarer
Postat av: monica

Välkommen min lilla älskling <3

2014-04-29 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu