Back to reality

Efter en fantastiskt mysig påskhelg ensam med min man så har jag arbetat två dagar hittills. Älskar det här vädret som varit och som för säkert alla andra så ger det sån otrolig energi! 

Vi har varit utomhus konstant bortsett från en dryg timme inne på gymmet varje dag. Jag har tränat å flåsat och promenerat i solen och suttit på uteserveringar och vart på bio och gosat på kvällarna (eller hela dagarna) och bara haft det underbart! 

Älskar soliga, lediga dagar, min fina Kenny och våra knasiga djur! <3 







Kommentarer
Postat av: K

och vi älskar dig gumman :) <3

2014-04-22 @ 18:38:30
Postat av: Ann-Kristin

Bra att ni passat på att njuta i det härliga påskvädret. Kramis. B-)

2014-04-22 @ 19:31:36
Postat av: Monica

Jättefina er, låter mysigt.

2014-04-22 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu