Ett tecken?

God morgon!

Sitter på bussen på väg till jobbet nu. Efter jobbet hämtar jag Saga och åker till mamma. Jag är ledig i morgon och kände att jag behövde träffa henne. Det var så jobbigt i söndags då vi skiljdes. Hade en hemsk dröm igår natt där vi skulle åka båt, hon och jag, och jag kliver av båten för att köpa godis åt oss innan avfärd. Hon skulle gå med hon oxå för hon var väldigt nervös och lite orolig för båtturen, och jag ville göra en riktig mysdag för oss genom att ta en båttur genom skärgården (det var någon form av turist båt).
I vilket fall hann hon inte av båten utan den lägger ut och börjar puttra it från hamnen, varpå jag ser hennes skräckslagna ansikte innanför fönstrena och jag skriker för allt jag är värd till kaptenen men han bara pekade på klockan för att visa att han inte hade tid att stanna. Sagas ansikte försvann när båten svängde runt en krök, och jag såg bara ren skräck i det.

Då ringe klockan och jag hade ont i magen halva dagen igår pga den drömmen.
Jag tror den var ett tecken på att jag måste träffa henne, så det blir en snabbvisit i Tärnsjö bara tills i morgon e.m.
Först nu jobb. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu