Långfredag på bästa vis

Tjoho!

Hittills har fredagen bestått av en riktigt segdragen morgon då vi vaknade strax innan nio och bara har myst runt i lgh.
Sen åkte jag och Bubben ner på stan, tog en lång cappuccino stund på Espresso house och sen till gymmet där  jag tränade ben och vader, som nu är alldeles skakis :-P 
Vader är inte min starka kroppsdel om man säger så, så där behövs det inte mycket för att bli matt.

Däremot går det bättre å bättre med benpress och jag stiger i vikter, vilket är apkul! Gjorde oxå nått som kallas krabsquat och jisses så jobbig den är ;-) 

Nu vankas det hamburgare för oss och sen blir det spiderman 2 premiär :-D 
Glad påsk!!

Fina pojkarna

Mina ben under uppbyggnad ;-)



Kommentarer
Postat av: monica

Dom är fina dina gubbar :)

2014-04-18 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu