Asanyttigt Dag

Hello hello!!!
 
Idag är jag stolt över mig själv! Gick upp vid 7 och lämnade Saga på skolan en timme senare. Tog en 4,5 km
promenix i regnet (jag var på väg att skippa den idén och lägga mig under täcket ist), hem och körde ett 20 minuters yoga pass, och har sen ätit riktigt skapligt under hela dagen!
Tyvärr, måste jag säga, vart det inget gympass, för när dotra kom hem från skolan var hon naturligtvis sjuk! Så då hade jag inte hjärta att ta med henne å träna. Hon är nog inte riktigt van med skolan och dom tidiga morgnarna ännu =)
 
Men jag har hållit mig i princip sockerfri hela dagen (sånär som på jordnötssmör, men det är iaf bra fetter och proteinrikt). Unnar mig ett halvt glas rött just nu. Det är iaf en klar förbättring!
I morgon blir det gymmet, och då kör jag ett dubbelpass jävlaranamma! Jag SKA SKA SKA biffa till rumpen! Jo!!!
 
Fyndade denna dvd på secondhand förut och den är kalasbra att följa! Har börjat gilla och förstå tjusningen mer
och mer med yoga.
 
 
 
Dagens lunch och middag. lax med sötpotatis och snitchzel med brysselkol. Första gången jag äter det, och med lite smällt smör och salt på var det ju gott! Jag är lite kinkig med kokta grönsaker :P
 
Innan skruttans läggdax tog vi oss i alla fall ut på en skogspromenad. Det är verkligen höst nu.
 
 
Nu blir det swefilmer.com :D
C yaa

Kommentarer
Postat av: K

Stolt över dig gums :) jättefin bild <3

2014-08-26 @ 22:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu