Dagens: Träning och Tankar

Go kväller.
 
Jag och Saga har haft lite fredagsmys nu på kvällningen, med glass och smurfarna2, och lång sagoläsning. Mitt problem när jag ligger i sängen och ska läsa saga för henne är att jag blir så jävla trött! Haha, gäspar mig igenom varannan mening.
 
I morse "lånade" hennes pappa henne några timmar, så jag passade på att ta gymmet i lugn å ro. Helt ensam var jag där och ibland kan det vara riktigt skönt, speciellt om man vill köra cirkel, då finns det gott om plats.
Utöver det så vart det axlar och triceps, men efter axelpasset hade energin tynat lite så det vart ett halvhjärtat tricepspass.
Tar sällan bilder på min kropp, men tänkte jag skulle göra det idag, och vart ändå glatt överraskad över axlarnas utveckling. Ska nog lägga lite mer focus på nedre delen av ryggen ett tag, det är dessutom min svagaste länk.
Ska bli bättre på marklyft bl.a.
 
Det ser lite roligt ut med tanke på att övre delen både är brunare och mer muskulös och nedre delen är blek och lite "rultigare" hehe
 
Behöver verkligen köpa nytt proteinpulver nu. Det känns så meningslöst just nu, med tanke på att jag VET att jag inte får i mig tillräckligt i kosten. Vid löning =)
 
För övrigt så är jag grymt besviken på vårt svenska system (inte första gången). Besviken över att jag behövde, och bad om hjälp, för en gångs skull, men fick den inte. Jag lider även med en bekant som har haft ett helvete med alla idioter och som inte får den hjälp hon borde. Jag vet dock vad problemet är, men kan inte skriva det för då blir det ramaskri.
 
Däremot ska jag ge en STOR ROS till den jätte snälla receptionisten på gynmottagningen på akademiska sjukhuset som strök min faktura på 300kr för att jag fick sitta och vänta på min tur i 40 min i torsdags! Hon ringde mig i morse och berättade det =) Tack tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu