Det blir vad man gör det till!

Igår kväll när jag gick å la mig gav jag mig fan på att kommande dag, idag ska jag vara positiv och nöjd hela dagen. För jisses vilken låg och bitter dag jag hade igår. Fick ingenting gjort, ORKADE inte och ville inte! Andra dagen Saga hade feber och vi bara fick vara inne.
Men hon kryade på sig och idag har vi fått massor gjort istället, och humöret är precis som det ska va =)
 
Tog gymmet runt lunch, och gjorde ett riktigt jobbigt cirkelpass! Svetten dröp, frukosten var på väg upp och jag lärde koncentrera mig på att andas när jag väl var klar, haha. Förra veckan gick exakt samma pass mycket enklare, trots att det var "normalt" jobbigt då. Men men, jag gjorde det, fuskade nästan ingenting (jag hoppade över ett set med pushups bara) ;)
 
Sen har vi städat, pysslat med en skylt till Sagas rum och vart ut och lekt. Gungat, hoppat, sprungit, balanserat m.m. Att leka som ett barn är ett träningspass i sig :P Nu ska här ätas! Kyckling med ugnstekta grönsaker och sötpotatis <3 kärlek.
 
Svettig, darrig och supernöjd :D
 
 

Kommentarer
Postat av: k

duktig du ät gumman <3

2014-08-30 @ 20:03:26
Postat av: monica

Duktiga gumman!

2014-08-30 @ 20:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu