*

Nu var det ett tag sen jag skrev här, det betor på mycket. Ibland har jag så många tankar och känslor att det inte är någon idé att skriva på bloggen, då skulle det bara bli en enda röra av allt.

Just nu befinner jag mig återigen i Tärnsjö, ny lägenhet, samma samhälle. Jag har varit utan Kenny i 4 dagar och det känns. 
Jag och Saga börjar komma in i våra rutiner och mönster igen, och det är fantastiskt. Jag har saknat att vara mamma åt henne, på riktigt.

Jag tränar på gymmet här, det är inte vidare fräscht men det funkar. Jag fixade hantelpress på mina "vanliga" vikter igår, utan Kennys passning, dvs han brukar hjälpa mig upp i startposition i början för dom har varit för tunga för mig, men nu fick jag upp dom själv, och det var en liten seger :-)

I morgon ska jag till Heby och anmäla mig på AMS. Har aldrig tyckt det tjänar någonting till att vara med där men det är nödvändigt ändå. 
Saga skulle sova hos en kompis inatt, men för första gången någonsin fick hon hemlängtan. Antar att det beror på mig. Hon ville vara hos sin mamma. Det kändes i hjärtat. Jag tror hon oroar sig lite, för att jag ska flytta igen.
Men trots vemod, saknaden efter Kenny och stan, så tänker jag stanna hos henne. Varannan vecka iaf :-)

På lördag ska jag faktiskt till Gävle och min K en sväng, jag längtar som ett barn på julafton <3

Tog en sen kvällspromenad ikväll. Njöt av tystnaden och att vara själv med mina tankar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu