Helgens mysigheter

 
Smidig som en oxe :P
Från lördag till söndag vart jag av med min dotter som skulle iväg med sin far, och då passade jag på att åka hem till Gävle och min stora älskling.
Trots att det "bara" var 4 dagar sen vi setts så var det ett kärt återseende. Ett riktigt mysdygn hade vi, med film, fika, prat och massa gos. Lilla Frankie hade jag också saknat.
 
Idag har jag och Saga åkt runt i heby och Sala och uträttat en massa trista ärenden. Saga fick dock sina första inlines som hon vinglar runt på just nu, haha. Ska allt fota henne senare ;-D
Men nu har jag laddat upp energi inför gymmet med en kaffe och piggelin (var i behov av en liten sockerkick).
På torsdag träffar jag förhoppningsvis Kenny igen, då han ska möta upp mig i Uppsala och ge stöd vid ett läskigt läkarbesök jag ska göra :( Men kan det ge mig några timmar med honom så är det värt det, hoppas jag.
 
Skrutt å jag, idag <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu