Ny Vecka!

Hej hej.

Idag åker jag till Tärnsjö och min lägenhet där eftersom det är min "Saga-vecka". Det börjar starkt med att fritidspersonalen ringer och undrar varför Saga kom dit efter skolan, dom hade ingen tid för henne. Hjälp! Det var dålig kommunikation med hennes far som ställde till det, som tur var ställde min mor upp och hämtade.
Men stackars lilla Saga :-(
I morgon hämtar jag henne direkt efter skolan!

Veckan som gått har varit lugn. Jag och Kenny har gjort vad vi gör bäst. Suttit på caféer och "jobbat", tränat och myst hemma. I lördags körde vi en spel och ölkväll, där han fick möjlighet att spöa mig i både poker och tv-spel. Det är få spel jag fastnat för, men fightingspel är ett av dom :-D Jätte kul!

En jobbig inflammation i armen har jag visst dragigt på mig, så igår, speciellt var jag extra gnällig pga det, men det var lite av en otursdrabbad dag ändå för mig. Började med att få fågelbajs i huvudet och sen gick dagen bara utför, haha. 
Jag ska iaf börja sätta upp mål inför varje vecka! Och veckans mål är att utöver den vanliga träningen köra minst 3 pass yoga! Bara armen blir bättre :-)

Ny vecka, nya tag och ny energi!




Kommentarer
Postat av: k

sötnos :) saknar dig här nu i kvällsmörkret <3

Svar: Jag saknar dig fina <3 Fr.o.m att jag slår upp ögonen på morgonen (eller från och med att jag återfår medvetandet iaf;)) haha. Längtar tills vi snarkar ihop igen!
S

2014-08-25 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu