Träning- saknar min gympartner


Idag tränade jag core och ben, som synes. Jag har lagt upp ett helkroppsschema för hela kroppen på 3 dagar, vilket är ganska lite och tränar jag 5 dagar i veckan hinner nätt å jämnt träningsverken lägga sig innan jag ger mig på samma muskelgrupp igen, men jag gillar det. Tränar hellre fler och kortare pass än tillbringar 2-3 dagar på gymmet i 1½-2 timmar. Nu kan jag vara klar på 40 min om jag vill.
 
Tyvärr är gymmet här i t-sjö i sämsta tänkbara skick, vilket är jätte synd! Det har varit ett helt ok gym tidigare, men nu verkar det hålla på att ge upp :( Maskinerna är ur funktion och det är skitigt och trasigt. Men det är det enda som finns här, så det får gå!
 
Förutom ett fräscht gym, så saknar jag min gubbe, i träningssyfte, (jag saknar honom galet mycket i alla andra syften med ;)) men det är skönt och kul att ha någon att träna med. Någon som hjälper en med vikter, pressar en att ta dom där extra kilona och extra repsen. Någon kvinnlig tärnsjögymmare som känner sig manad att bli min gymbuddy? Lilla Saga gör ett kanon jobb med mig i gymmet, men jag litar inte på att hon tar emot när jag tappar 15-kilos hantlarna, hehe.
 
Nu har jag nattat Grodluringen, tidigare än någonsin, för i morgon blir det upp vid 6 och in till stan för ett möte. Bra träning för mig, att komma upp i tid igen. Det var ju några veckor sen =)
Avnjuta ett litet glas vin och försöka se klart en film jag har hållit på med i 2 kvällar hittills (ingen ro att sitta själv å se på film). Ytterligare en anledning att sakna min K, han hade aldrig låtit mig avbryta mitt i en film :P haha.
 
Go Kväll!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu