Helgen!

Hejsan!

Måndag och tillbax på jobbet. Denna vecka har jag iaf lite jobb varje dag. Jag kan få ganska långtråkigt ibland mina lediga dagar då Saga är hos sin pappa och K jobbar :-P

Helgen har vart skön. Drack måttligt med alkohol och var ut å dansade med min fina K i lördags. Och igår fyllde min lilla prinsessa 7 år så då åkte jag till Tärnsjö och lekte med henne och en massa barn i gympahallen :-D Kul hade vi! Klyschit uttryck, men för var år hon blir äldre, ju snabbare känns det som att tiden går.

Jag i lördags och kalas i söndags





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu