Lämna det förflutna bakom... Lr?

Att gå vidare och bara se framåt är ju det man ska göra, sägs det. Men jag är en grubblare av största sort och ibland kommer det förflutna och biter mig i röven.
Ska man se till att fixa allt ouppklarat? Om det kan komma att drabba någon annan negativt då, ska jag ändå begrava mina demoner så att jag blir fri?  

Ligger på sängen med en tidning just nu. Ledig idag och har mest pysslat med "måsten". Fixade lite e.m fika som jag tyckte jag förtjänade :-) Ska möta upp min Bubbs när han slutat jobbet och gå och träna. Det känns bra att vara igång med det igen.

Några pics från dagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu