Morrn!

På väg hem från jobbet denna tidiga timme, som jag inte ens brukar ha vaknat vid än.
Solen skiner och fåglarna kvittrar :-) Farligt att få vårkänslor redan.

I fyra härliga dagar har jag haft min söta dotter hos mig. Hon tyckte mycket om det nya stället och fann sig till ro direkt. Vi har bara myst hela långa helgen, det behövde vi.
Fikat, matat änder, promenerat på stan och med Frankie och kollat "barnförbjudna" filmer :-) På söndag träffas vi igen, på kalas i Tärnsjö. 

Nu ska jag hem och gosa med min karl innan det är hans tur att jobba!
C ya!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu