På jobbet

Halloj!

Sitter på jobbet och har för tillfället lite långtråkigt. Passar på att ta en rök.
Har denna vecka kommit igång med gymträningen igen och har skapligt ont i kroppen, hehe, men det känns gött!
Flyttat till nya rummen och lägenheten har vi gjort oxå, jätte skönt faktiskt. Ser fram emot att få visa Saga :-) Saknar dock min säng, fast har vant mig vid att ligga på en tunn madrass på golvet nu, sorgligt :-P Ska knäppa lite bilder sen å visa. Skithärligt kök har vi iaf, och jag älskar kök! 

Jag på rökpaus 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är på gång vännen <3

2014-02-06 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu