Det känns rätt nu

Hejsan!
 

I all hast fick vi tag på en lägenhet under januari i Uppsala, och i fredags vart jag anställd som personlig assistent här i stan, så i söndags packade vi väskor, djur och madrass och flyttade tillfälligt in i en lägenhet vi inte ens kollat på.
 
Igår var jag och träffade mina nya kollegor och familjen och jag tycker allt känns jätte bra! På torsdag ska jag kolla in ett rum väldigt centralt i stan och känns allt rätt där så tar jag det och kommer bo där fr.o.m frebruari. Det ska bli intressant att dela lägenhet med någon, men då har jag iaf någonstans att bo medans jag letar en helt egen =)
 
Äntligen har jag, och vi, brutit oss loss. Jag kom till Gävle, och staden i sig är mysig, men jag provade lyckan där, och den fanns inte, och det är i Uppsala jag velat bo i alla år. En omväg vart det, men jag har lärt mig en hel del, både om mig själv och om mitt förhållande. Vi har fått många prövningar i livet, och jag vet att jag är stark, och då och då har K hjälpt mig behålla styrkan.
Men nu är jag på rätt väg, det känner jag =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Grattis till jobbet :-D Jag tror att det kommer gå bra för er. Lycka till båda två. Kramis. <3 <3

2014-01-07 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu