Jobb- och myshelg

Halloj!

Ligger i sängen och ska till å sova strax, inväntar den sega mannen i hushållet bara :-)

Helgen har varit soft. Jobbade sex timmar igår och var på stan ett tag och åt kinamat och strosade runt. Tog en fika med K efter jobbet.
Idag har vi tränat och ätit mongolisk buffé, underbart gott!
Ska börja träna kontinuerligt, men lyssna på kroppen så jag inte blir sjuk igen. Trivs inte något vidare bra med mig själv just nu. Det var så länge sen jag kunde träna på riktigt! Allt känns slappt och hängigt :-( Men men, inget som inte går att råda bot på! Ska trax bära upp mina kläder med stolthet igen ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu