24-timmar Saga!

Sitter på en relativt tom tåg perrong i Uppsala. Jag har vart hos mor min i Tärnsjö sen igår eftermiddag, och haft Saga med. Vi hann iaf med en del mys med disneyfilmer i sängen till in på natten igår, plockat blåbär och gjort paj idag, och innan jag åkte nu på kvällen var vi över till Vera och Elvin (Sagas kusin) och solade, åt frukt och pladdrade. 
Händer ju inte allt för ofta att jag tar en fika med en vän, så det var mycket trevligt :-)

Jag har väntat med att berätta för folk, att jag faktiskt kommer flytta tillbaka till Tärnsjö, om 2 veckor får jag tillgång till en lägenhet där.
Jag kommer dock bara bo där varannan vecka, för jag vill ha tillbaka Saga på halvtid. Dom andra veckorna bor jag hos min "deltidssambo" i Gävle <3.

Det kommer bli konstigt och jag är lättad och oroad om vartannat, men det är det närmaste jag kan komma det livet jag vill leva. Så får det bli.




Kommentarer
Postat av: monica

Min fina <3 ska bli skönt med dig här igen. Vet hur lessen jag var när du flyttade.

2014-07-20 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu