En Sån Där Bra Dag

Hehe, tjao!

Idag har jag massa energi, har HUR mycket som helst jag vill ta upp i bloggen och massa inspiration till ALLT!

Men, som alla goda ting här i livet så kan man inte vräka på med allt. Ska däremot lägga allt på minnet så kan jag skriva om det sen ;-)

Idag mår jag bra! Har vart en soft dag hos mor min. Solat, vart med dotra, ätit gott, tagit en bra och svettig powerwalk med 80 boardwalk steg och nu tagit en lång, sval dusch. 
Ska strax åka hem till Gävle till min älskade K och gå på fika/skräckfilmsbio med några ur hans familj. 
Bra söndag! :-D



Min krigsskada efter att ha gått boardwalk i skogen :-P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu