För varmt för träning!

Sitter inomhus(!) på Moca med älskling och dricker islatte. Tar det chill och smiter undan solen en stund.
Träningen går framåt, jag har denna vecka tagit 2 personliga rekord, i benböj och hantelpress. Dock kopplar jag in ryggen för mycket tror jag i benböj (i Smith) så lär jag mig placera stången rätt kan jag nog ta än lite tyngre :-)

I alla fall blir det 5 reps på 65 kg i benböjen, och 5 reps med 15 kg hantlarna i hantelpress (med lite hjälp att få upp dom i startposition) 
Har dock ingen tjej att jämföra mig med, så vet egentligen inte hur bra det är, men det KÄNNS bra :-D

Nu: Chill chill

Idag: Sol å bad :-)

Älska sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu