Im Busy Doinh Nothing, IT'S TOO HOT!!!



Shit alltså, det är för varmt! Jag vågar knappt uttala orden för jag vill inte ha kallt heller, men liiite svalare skulle vara trevligt.
Jag väntar på att kunna ge mig ut på en springtur med lite cirkelträning, men inte än.

Vi var till stranden vid lunch igen, gillar stränderna här, dom är lagom stora och lagom med folk.

För övrigt snurrar huvudet av tankar och planering. På fredag flyttar jag in i min lägenhet. Saga får äntligen ett eget rum, Kenny följer med några dagar, men jag har knappt nå möbler och just nu inga pengar. Vi får ha picknick på köksgolvet tills bord å stolar införskaffats, hehe.
Jag behöver hitta ett extrajobb med, tiden räcker inte till på mitt andra jobb. Plus att jag kommer jobba hemskt mycket mina "Kenny"-veckor. Jag vill hinna umgås med honom med när jag bor i stan.
Som sagt, en del som behöver fixas, men det löser sig till slut, som allt annat :-D

C ya!

Kommentarer
Postat av: Monica

Det gör det. :)

2014-07-29 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu