OnsdagsMys....?


Idag är en sån dag, då jag inte ens kan tvinga fram ett leende. Hela världen känns tung på mina axlar och jag skulle allra, allra helst vilja springa ut i skogen. Springa bort frustrationen och känslan i magen. 

Igår var dagen tung på jobbet, men när jag kom hem vid tio på kvällen väntade ett varmt skumbad, ljus och öl som min underbara Kenny hade fixat. Tack å lov att jag har den fina människan i mitt liv. Saga och Kenny är mitt allt, önskar jag hade dom båda hos mig varje dag, för evigt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu