Roar mig med mitt


Morning!

Sitter just nu på ett golv i ett gym, i klänning och tittar på motionärer ;-) 
Hehe, jag jobbar så det är därför jag får nöja mig med att bara titta, visa och peppa. 
Skrika "Braaaa"!!! 
Smyger in lite stretch på mig själv dock. Jag är så vidrigt stel i underkroppen, och eftersom jag någon gång vill börja på med helst kickboxning så MÅSTE jag bli smidigare. Ska visa en video sen på en helt grym tjej! Har glömt vad hon heter, men ska ta reda på det.

Efter idag går jag på semester, och det känns helnajs!

Nu mer har t.o.m jag skaffat instagram (flera år efter alla andra i vanlig ordning) och jag syns på sofia.kjonsberg (aka Plumsi) hehe

Inspiration 



Hehe, för att den var söt ;-)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu