Så Satt Jag Här Igen


Min svarta, trogna följeslagare (väskan) som har följt mig var dag sen jag fick den av min karl.

Man skulle ju kunna tro att jag älskar att pendla, för trots semester sitter jag på det här förbannade tåget mot Uppsala igen. Men nu är det för att åka vidare mot Tärnsjö, min mamma och lilla Saga. Ska bara vara där tills i morgon kväll, men sen blir det många veckor ihop. Ska ta min första semestervecka ensam med Kenny. 

Sitter å lyssnar på country, och ett nyupptäckt band, Turnpike Troubadours. Älskar att hitta på nya band. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu