Så Sugen!





Ge mig!!! Tack ;-) 

På g till jobbet nu, tåget är sååå jävla trist att sitta på. Har iaf hunnit med en skön morgon med en långpromenad med lilla Frankie. Vi strosade runt i skogen och låg sen och drog oss hemma på gräsmattan.

Jag har så mycket träningssug nu, och vill ha nya fräscha kläder, ett bra gym och min älskade gubbe vid min sida som pushar mig :-D
Ska lägga seriöst fokus på kosten nu. Sallad, frukt och mer fisk och kyckling! Nu vill jag ha bort överflödet och bygga mig ett runt, fint ass ;-)
Go girl! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu