Semesterperiod 1- över

Nu sitter jag återigen på tåget på väg till jobbet. Jag har haft 2 lediga veckor där jag har träffat både mamma och Saga en del, och haft sköna, mysiga dagar med Kenny.
Vädret har varit kasst, men vi har ändå haft sköna dagar där vi gjort våra grejer och avslutat de flesta kvällar i ett skumbad med vin och tända ljus :-)

Vi avslutade semestern med en helg i Stockholm där vi tog in på vandrarhem och mös runt i stan, åt gott och letade bröllopspresent (skit svårt!!).
Sen åkte vi till Jönköping och kom i sista sekunden inrusande i kyrkan där K:s bästa vän gifte sig med sin dam.
Bröllopet var jätte fint och efteråt vart vi utkörda till fest lokalen där det serverades trerätters, vin, öl, champagne, nubbe och till råga på allt var det fri bar, totalt livsfarligt, hehe.

Vi dansade som dårar jag och Kenny (enbart pardans) vilket var tokkul! Älskar att han tycker om att dansa, det kan man inte göra för mycket ;-)
Dagen efter var det hemresa, och det var den värsta turen i mitt liv tror jag. Aldrig mer blanda drinkar hejvilt sådär. Usch!

Men jag kan sammanfatta semestern som mycket skön och kärleksfull.
Jag ser mig som en mycket lyckligt lottad kvinna <3 Tack Älskade.




Åt på världens godaste resturang i Stockholm. Gillade inredningen ;-)






Var lite dålig på att fota bröllopsfesten, men det lyckliga tu, och bröllopsparet så klart :-P 








Mycket kaffe, tågåkande, knas och skratt har vi fått iaf. Som det ska :-D

Kommentarer
Postat av: monica

Så jättefina ni är kram.

2014-07-03 @ 11:58:59
Postat av: k

tack själv min fina <3

2014-07-03 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu