Sol och träning

Börjat dagen på bästaste sätt med sovmorgon, frukost, en powerwalk i bikini (jodå det går även i stan ;-)) och vattenbus med Frankie.

Nu blir det lunch och sen en fika på stan med älskling och sen träning!
Igår körde jag crossfit med honom och fy så jobbigt det var! Jag som är ganska otränad nu dessutom. Det slutade med en lite tjurig min på mig som inte pallade de sista varven, men det tar jag igen idag! Crossfit, bröst och ass :-D

Hemskt dålig bild (på mig) från igår :-P



Kommentarer
Postat av: Monica

Vad duktiga o fina ni är. <3

2014-07-09 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu