Sömn, mys och träning




Ett: det var underbart att få sova så länge vi ville i morse, och få ha Kenny kvar i sängen så jag kunde gosa mig nära honom (han går annars upp vid fem)

Två: vi har myst i solen på favvohaket med islattes och legat på en bänk mitt i stan å käkat långkorv. Underbart.

Tre: vi hade hela gymmet helt för oss själva och körde ett bra pass (axlar och triceps för mig) Helt Underbart!

Nu blir det tacomys och eftersom det är lite skralt i kassan så funderar vi på att göra nått småbus senare ;-)

Happy saturday! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu