Bimbo

Jag frågade Kenny om han önskade att jag var lite mer "bimbo", med det menar jag det typiska bimboutseendet som så många antar. Det skriker sexdocka om dom och även om jag hade velat så har jag inte riktigt dom förutsättningarna (tuttar, läppar osv) för att se så där plastig ut.

Men en del killar tycks bli attraherade utav det, och jag var nyfiken på om han är en av dom. Visst, killar kommer alltid ha sin lillhjärna i kuken, och den gillar alltid bimbostilen, men sen finns det dom som bara låter det bli en liten ryckning i dolmen när en tutt- och läppfia går förbi, men ändå föredrar dom lite mer naturliga och jordnära damerna, att dela sitt liv med. Och min K, gillar mig, som jag är ;-)

Min tolkning av en bimbo




Mitt mest bimbo-lika look, haha :-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu