••••

Kroppen är inte i lag med mig just nu. Sista arbetsveckan innan sem och Sagas skolavslutning i morgon och jag har feber och känner mig mossig! Faen!!!

Sov hos morsan igår eftersom jag åkte hem med Saga, sen tog jag mig hem idag och ska tillbaka i morgon. Bara för att det inte går någon buss mellan Gävle och tärnsjö måste jag sitta och åka tåg/ buss via Uppsala. En jävla omväg. 
Nu ligger jag iaf och väntar på att min fina gubbe kommer hem, för honom har jag inte träffat ordentligt sen i fredags, så mys och film blir det ikväll, och massa Alvedon ;-)

Skrutt å jag på g hem igår :-)





Kommentarer
Postat av: monica

Vackra älsklingar, krya på dig.

2014-06-09 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu