Jag är hemskt "Svensk"

Idag när jag var i badhuset med personen jag jobbar med, så satte vi oss i bubbelpolen. Den är rätt liten och det satt fyra st där i, inklusive jag själv. En till kom å satte sig och folk makade sig närmre varandra, och när en sjätte karl med tanga badbyxor trycker ner sig bredvid mig får jag nog! Nu måste jag understryka att jag satt inklämd (bokstavligen) mellan två håriga män som bägge stirrar på mig. 

Alla vet att svenskar är kända för att vara rädd om sitt personliga utrymme, och jag bör fan vara kändast! 
Gud jag vart så förbannad. En gång tidigare har en kille satt sig med ryggen mot mig i ångbastun sa åt mig att ge honom massage! Va?!

Hädanefter får det bli fyrishov badhus, och inte gottsunda. Säga vad ni vill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu