Min Kropp Påstår!

Fråga min mamma, pojkvän och MIG om jag är mogen nog för min ålder. Vi skulle alla säga nej (ja, Kenny tycker jag är övermogen när det gäller kaffe, reflexer och säkerhet) haha.
Jag känner mig inte som om jag har 1 1/2 år till 30, och jag agerar inte alltid därefter.
MEN, det som avslöjar min ålder, är min kropp. Lättare och lättare blir det att dra på sig inflammationer i leder och muskler, känna sig stel och plötsligt fastnar all skit man stoppar i sig!

Rynkor? Det har jag verkligen aldrig tänkt på eller oroat mig för, men t.o.m små såna börjar synas. Mina ögon har fått små "vänner" runtom.
Kanske dax att införskaffa lite antirynk krämer, spec till ögonen. 
Jag gammal? Aldrig!




Kommentarer
Postat av: monica

Du är väldigt vacker, men ju mer man målar o använder smink ju fortare åldras man. Sedan vet ju både du och jag att rökning är en stor bov. <3

2014-06-24 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu