Mys i Stockholm Bröllop i Jönköping

Hejsan!

Sitter i detta nu på tåget med Kenny på väg till Stockholm. Vi tänkte ta en mysdag där och sen i morgon bitti åker vi vidare mot Jönköping där vi ska på bröllop. K:s bästa vän står brudgum och vi har aldrig vart iväg på nått sånt ihop, så det kommer bli jätte roligt!

Jag har haft klädpanik i flera veckor och ville verkligen ha på mig nått ovanligt, men istället för att lägga massa pengar på outfit, satsade jag på en ny frisyr. Mycket roligare :-P

Mitt mest vågade någonsin, men jätte nöjd! :-D 



Kommentarer
Postat av: Monica

Det gjorde du rätt i. Bra blev det :)

2014-06-27 @ 16:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu