Semester

Hejsan!

Det var länge sen jag skrev. Har varit osugen och inte vetat vad jag ska dela med mig av.

Men just nu sitter jag på centralen i Uppsala, dricker kaffe och väntar på bussen mot tärnsjö. Jag har semester men har ändå varit på ett jobbmöte som jag inte ville missa. Jag tänkte sova hos morsan i natt och ha Saga hos mig, i morgon ska jag kolla på en sak som kan komma att innebära en liten förändring i livet :-) 

Kenny har oxå semester nu, och tyvärr är vi bägge lite sjuka, han mer än mig, så vi har haft några riktigt lugna dagar. 
Härom dagen var vi till Uppsala och passade på att äta världens bästa pasta på favoritresturangen här i stan (galet goda pasta rätter !)
Dock ska träningen hållas och kosten likaså, vi ska på ett bröllop i slutet av månaden i Jönköping, och då ska magen vara platt! Hehe ;-)

På Forno Romano i Uppsala <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu