Skolavslutning

Var på Sagas skolavslutning igår. Det känns så vemodigt att lämna henne. Sommarlovet börjar, jag vill vara med henne och göra det bästa som går av hennes ledighet. 
Ibland skulle det kännas så mycket bättre i hjärtat att bo hos henne, så hon själv hade lite mer valmöjlighet om vart hon vill tillbringa dagen. Jag ser på henne att det är tungt när jag lämnar henne, och det gör ont. 

Kunde jag skulle jag ha ett jobb i Uppsala, en liten lägenhet där och en lägenhet i Tärnsjö, så hon fick bo varannan vecka hos oss. Men att flytta tillbaka dit helt skulle kännas SÅ fel, så det kan jag bara inte. Usch, men det här är jobbigt.

Så söt hon är, min duktiga, starka lilla flicka <3 



Kommentarer
Postat av: Ann

Ibland är det svårt att leva, även att göra de val man måste göra. Kram, Ann

2014-06-11 @ 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu