Veckans sista

Sitter på tåget och är på väg mot veckans sista arbetspass, sen har jag lång helg med Saga :-) Saknar henne väldigt mycket.
På tisdag har hon skolavslutning med förskoleklassen, och sen börjar hon ettan till hösten. Känns helt sanslöst. Har hon blivit så gammal? I vilket fall ska vi köpa henne en fin klänning i helgen, och jag är själv på jakt efter en fin klänning att ha på ett bröllop i slutet av Juni. Jag och Kenny ska ner till Jönköping och ta ett par dagar i Göteborg innan. Det blir vår lilla semester resa i år ;-)
Apropå, jag har exakt 5 pass kvar på jobbet innan jag går på mina 2 första veckors semester, kommer bli gött!!! :-D




Kommentarer
Postat av: monica

Det låter skönt, pussa grodan från mig.

2014-06-05 @ 16:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu