4:e dagen vart Cardio

Halloj!

Sitter å väntar med Frank utanför affären där husse är å handlar middag.
Jag har de senaste tre dagarna kört på ett nytt schema på gymmet där det är helt nya, mer rehabiliterande övningar för mig. Jag har problem med knän å leder och tydligen är mitt bäcken lite "felriktat" så Kenny tog lite hjälp av en naprapat och satte ihop ett nytt schema åt mig <3 Älsklingen. 

Idag var det iaf fri dag och då körde jag löpband 25 min och cykel i 20 min, and thats it! Det var jätte skönt att flåsa, svettas å stånka lite igen, det var länge sen :-) Ett bra pass.

Nu till kvällens tanke: Tänk vad snabbt humöret kan ändras. Från arg till glad, och från glad till ledsen.  
Sov gott !

Frank gillar inte när en av oss försvinner ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu