Aaannd Here We Go Again

Då var det dax. Flytt igen, tillbaka till Gävle. Jag fortsätter fundera, leta och undra när, vart och hur jag ska finna mitt hem. Jag har haft tur. En snäll, givmild människa finns i mitt liv, och ställer upp med dom medel han har, och saken är den, att det får mig att överleva, så förutom den kärlek jag jag till honom, så är jag honom evigt tacksam.

Jag läste en bok härom dagen. En barnbok som handlade om en Björn som letade efter ett ide. Och komiskt nog, vart jag tårögd och behövde gå ifrån en stund. Jag kände mig som den björnen. Letar, vill få det med dom medel jag har att funka, och ändå ska allt kännas rätt. Jag har levt totalt spontant i ett års tid nu, men nu känner jag att en fin lägenhet i en annan stad nog väger tyngre än ett rum på 9 kvm i "rätt" stad. 
Jag får se vart jag hamnar. 
Nu är jag här. 




Kommentarer
Postat av: Ann

Jag känner igen mig i din situation. Önskar dig lycka till. (Du skriver Bra) Kram, Ann

2014-05-25 @ 17:34:01
Postat av: k

det kommer ordna sig gumman, finns för dig <3 puss

Svar: <3 älskar dig :-)
S

2014-05-26 @ 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu