Ghost

En del dagar bara är såna som försvinner, som inte behöver stå med i almanackan eller minnas. Jag bara går fram som en vålnad och kroppen gör det den ska, munnen ler och rösten låter glad, men sinnet är någon helt annanstans, och jag vet inte vart. 

Tankarna är så många att ingen orkar tänkas. Jag bara är. Precis som jag skrev om att vissa människor tycks vara härom dagen. 
Solen skiner, det regnar, blåser, snöar. Det spelar ingen roll. Jag går upp, gör dagen, går å lägger mig och hoppas morgondagen känns annorlunda. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu