Sagahelg och Axelinflammation

God Måndag!

I helgen har jag haft min lilla kicka hos mig och tack vare det värdelösa vädret i Uppsala har vi haft en del filmmys och tagit oss ut på lekparkshäng och cykelturer mellan regnskurarna. Mys har vi haft ändå och igår mötte Kenny upp oss och vi tog en pizza stund innan skruttan åkte hem till sin pappa. Känns alltid vemodigt att skicka iväg henne igen. Önskar så att jag kunde ha henne åtminstone varannan vecka.

Efteråt var vi till gymmet och eftersom jag har fått nån jäkla inflammation i axeln så kan jag inte göra någonting som inkluderar armar, så det blir mest cardio, core och ben just nu. Men lite bra är det iaf eftersom jag faktiskt har lagt på mig en del under vintern. Börjar bli brådis nu om jag ska hinna bli i sommarform :-)

Nu väntar en ny arbetsvecka och sunt ätande, alltid lite tungt efter en ledig helg med frossande, hehe. 
Btw, efter det senaste inlägget så vart jag till slut "botad" av min karl, han är bra på det viset ;-) <3

C ya!

Mamma/grodmys <3 




Kommentarer
Postat av: monica

Mina snyggingar!

2014-05-13 @ 00:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu