Behöver "förlora" mig i något

It´s been a while..

Jag har inte haft något vettigt att säga. Bara en massa frustration. Ska sanningen fram, så är jag så less på folk. Allt från läkare och grannar till motionärer och folk som bara är puckon, det finns många i den sistnämnda. och en h-vetes massa däremellan. Människor, helt enkelt.

Jag behöver något att ta ut min frustration på, annars kommer jag lätt i den där "hata allt och alla"- känslan. Träning funkar, för stunden. Men jag vill ha något att se fram emot, där jag använder mig utav kroppen, och samtidigt omger mig med okända människor! Personer som är öppna och glada, som jag kan bli mig själv med igen =) Ja ja, det kommer.

Idag hade jag iaf sett fram emot att ge mig ut i skogen och intervall träna. Vaknade vid 3, 5 och 7 i natt/ morse och var riktigt utvilad, så skönt! Men naturligtvis ösregnar det ute just nu, och jag vill inte in på gymmet idag. Var där och körde igenom triceps och axlar igår, idag ville jag bränna igenom ben och stuss, men utomhus. Hoppas regnet lugnar sig.

Denna vecka är det min Saga- vecka, så jag är i t-sjö, glad över att vara hos henne, ledsen över att jag saknar min andra hälft, min förnuftigare hälft <3 Till helgen kommer han hit, och då får jag ha alla mina älsklingar samtidigt, Kenny, Saga, Frank och alla djuren. Det ser jag fram emot :D
 
Poker med stumpan ;) Nä, men vändtian iaf =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu