24 sep

Morgon.
 

Himmel, vad jag inte ville kliva upp ur sängen i morse, allt för dåligt med sömn inatt, också. Igår var jag aptrött hela eftermiddagen/kvällen, men på senheten gosar jag ner mig i soffan, äter lite vattenmelon och ett par skedar jordnötssmör, och det måste vart smöret, för jag vart pigg! Kryp i benen har jag med, s.k Restless legs, vilket drabbar mig då och då, men jag har ju kommit på världens botemedel! STRETCH! Jag stretchar nu nedre delen varje kväll/natt, så mår dom bättre =)
 
Just nu sitter jag med kaffe och smörgås, ska försöka pumpa i mina råttor medicin strax, känns så grymt att trycka in sprutan i munnen på dom, men vad gör man?
Min ena pojke var jag till veterinären med igår, efter att han har varit toksnorig och haft grymma andningssvårigheter i ett par dagar.
Alltså, det var bland det dyraste vet.besöket jag har gjort! Har iofs inte behövt tagit mina djur till vettan så ofta, tack å lov. 
 
Om en stund ska jag till gymmet, men jag har ingen lust att stänga in mig där idag, vill hellre träna utomhus. Men jag har bestämt mig att jag ska fixa att göra fria pistol squats och push ups på egen hand, så det ska jag småöva på lite varje gång jag gymmar. Dom där squatsen är grymt svåra! Jag övade och ramlade runt i köket igår Facebook Uttryckssymbol Tunga
 
Sen förutom det, så har jag och Kenny bestämt oss för att göra ett 30-dagars sockeruppehåll (dvs godis, glass, kakor m.m, inte pasta, risbröd) eftersom vi verkligen verkligen har missbrukat det, speciellt choklad. Ska bli intressant att se om det gör någon skillnad över buken. 
 
Nä, nu är det dax, medicinering.
 
C Ya
 
 

Kommentarer
Postat av: nonica

Du är tapper, en riktig kämpe. :) <3

2014-09-24 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu